18/9/09

Love wiil show you everything !

Today, today I bet my life
You have no idea
What I feel inside
Don't, be afraid to let it show
For you'll never know

If you let it hide

I love you

You love me
Take this gift and don't ask why
Cause if you will let me

I'll take what scares you
Hold it deep inside
And if you ask me why I'm with you

And why I'll never
Leave
Love will show you everything

One day
When youth is just a memory
I know you'll be standing right next to me

I love you

You love me
Take this gift and don't ask why
Cause if you will let me
I'll take what scares you
Hold it deep inside
And if you ask me why I'm with you
And why I'll never

Leave
My love will show you everything.

Nhiều lúc, cứ nghĩ mình có tất cả, nhưng sau ngồi nghĩ lại thì thấy mình chẳng có gì hết. Lúc đó mới biết mình đã lãng phí thật nhiều, thật nhiều. Phải chăng mình đã hững hờ tất cả, và đến lúc tất cả lại hững hờ với mình hay sao đấy nhỉ. Buồn thật.
Đến lúc nhận ra điều đó, tuy chưa quá muộn nhưng cũng đòi hỏi con người ta phải có đủ nghị lực mới có thể vượt qua được.
Hãy sống hết mình, yêu hết mình để sau này có Die cũng không thấy hối tiếc vì mình đã lãng phí thời gian để không ở cùng người ấy từng giây, từng phút, từng giờ.
Cuộc đời đó ... Có bao lâu ... Mà hờ hững. Hỡi người !.

.Z.


Không có nhận xét nào:

Đăng nhận xét